Gdańsk z Kajaka - Kamienna Grobla 2 | Wycieczki i wypożyczalnia kajaków
25cze

WYCIECZKI KAJAKOWE POZA TRÓJMIASTO

Marzysz o niezapomnianej przygodzie? Wyjazdy kajakowe to świetny sposób na aktywne spędzenie czasu, poznanie ciekawych ludzi, zdobycie nowych umiejętności i odkrywanie świata z innej perspektywy.

2cze

WYPRAWA KAJAKOWA WISŁĄ W DŁUGI CZERWCOWY WEEKEND

Królowa polskich rzekWisła jest najważniejszą i najdłuższą rzeką Polski, a także najdłuższą rzeką uchodząca do Morza Bałtyckiego, o długości 1047 km. To nad nią kształtowała się historia naszego narodu.Pozycję królowej rzek Wisła zawdzięcza swej wielkości, urodzie oraz roli jaką pełniła. Obecnie to już ostatnia rzeka Europy, której krajobraz w znacznej części jest krajobrazem naturalnej, dużej rzeki. Spłyniemy jej dolny bieg, czyli Dolinę Dolnej Wisły. Zmienny krajobraz z rozległymi widokami pozwoli poznać przyrodę i architekturę doliny.

24maj

KAJAKOWE WAGARY NA WYSPIE SOBIESZEWSKIEJ

Urządziliśmy sobie wczoraj ze znajomymi małe kajakowe wagary! Plan był prosty - zamiast do pracy, wskakujemy do kajaków i płyniemy na Wyspę Sobieszewską!

24maj

WYPRAWA KAJAKOWA DO TWIERDZY WISŁOUJŚCIE

W majowy weekend zorganizowaliśmy wyjątkową wyprawę kajakową do zabytkowego fortu. We współpracy z Muzeum Historyczne Miasta Gdańska z okazji Roku Rzeki Wisły mogliśmy dopłynąć do tego niezwykłego miejsca kajakami.

9mar

ZIMOWA WYPRAWA KAJAKOWA NA ŻUŁAWACH

Jeden z ostatnich zimowych weekendów spędziliśmy na Żuławach, eksplorując tamtejsze rzeki. Często, że to nudne, szerokie kanały, na których nic się nie dzieje. Nie ma tu krętych meandrów, za którymi może czaić się jakaś przeszkoda, na przykład powalone drzewo, które stanowi wyzwanie do pokonania. Postanowiliśmy sami przekonać się jakie będą nasze wrażenia.

8mar

SZKOLENIE PIERWSZA POMOC

Zapraszamy wszystkie aktywne osoby do udziału w szkoleniu z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w dniu 21 maja 2017.

7mar

KAJAKIEM WŚRÓD LODOWYCH KIER

Ogłoszenie 2017 Rokiem Rzeki Wisły zainspirowało nas do odkrywania bogactwa wiślanej przyrody z kajaka. Szczególnie, że w obrębie Gdańska znajdują się trzy ujścia królowej polskich rzek.

22lut

ZAJĘCIA KAJAKOWE NA BASENIE

Zimę warto wykorzystać na zajęcia kajakowe na basenie. To idealne warunki do nauki nowych manewrów, które przydadzą się potem podczas wyjazdów kajakowych.

4gru

MIKOŁAJE NA KAJAKACH - RELACJA

Za nami pierwsza edycja Mikołajów na Kajakach! 40 kajakarzy przebranych w mikołajowe stroje przepłynęło razem z nami kanałami Motławy przez centrum Gdańska. To pierwsze takie wydarzenie w Trójmieście!

19lis

MIKOŁAJE NA KAJAKACH

Z okazji zbliżających się Mikołajek zapraszamy na charytatywny kajakowy spacer po Gdańsku w sobotę 3 grudnia o godzinie 11:30!

6wrz

DZIKA PRZYRODA I NIESAMOWITA PRZYGODA NA WIERZYCY!

Górny odcinek Wierzycy zadziwia swoją dzikością! Cudowne odcinki leśne, poprzeplatane kolorowymi polami i łąkami oraz dwa malownicze jeziora na trasie były świetną okazją do przyrodniczych obserwacji.

18sie

KAJAKI BEZ BARIER

Przesiadka z wózków na kajaki! Takie rzeczy tylko z Fundacją Podróże Bez Granic. Od trzech lat organizujemy wycieczki kajakowe, które integrują środowisko osób niepełnosprawnych. W poprzednich latach pływaliśmy po pięknych kaszubskich rzekach, a w tym roku zwiedziliśmy razem Gdańsk z kajaka :) Kajaki bez barier, przygoda dla każdego!

5sie

DLACZEGO ZWIEDZIĆ GDAŃSK Z KAJAKA

Nie jesteś jeszcze przekonany czy zwiedzanie Gdańska z kajaka jest odpowiednie dla Ciebie? Myślisz, że znasz Gdańsk już dobrze? Oto kilka powodów, dla których warto wybrać się na wycieczkę kajakową i zobaczyć miasto z tej perspektywy!

27lip

RODZINNA PRZYGODA W KAJAKU

Spływ kajakowy to świetny pomysł na aktywną rodzinną przygodę. Tak! Rodzinną – nawet z dziećmi na pokładzie! Chcemy podzielić się z Wami kilkoma wskazówkami jak zaplanować taką przygodę, żeby była przyjemna i bezpieczna.

27cze

KOBIETY NA KAJAKI

Szybkie tempo życia, stres i codzienne zabieganie sprawia, że odczuwamy coraz większą potrzebę wypoczynku, który pozwoli zapomnieć na chwilę o niezałatwionych sprawach, pozwoli zrelaksować się i naładować nasze wewnętrzne akumulatory na kolejny, intensywny tydzień pracy.